twitter

suram semalam kian melarat..di tambah pula dengan kesedihan yang menyelimuti hati & perasaan aku..entah kenapa tiba2 hati aku menjadi sedih bila mengenangkan perjalanan hidup aku selama hampir 24 tahun ni..terlalu banyak rintangan, halangan & dugaan yang terpaksa aku tempuhi & yang pasti ia terlalu sukar untuk aku ungkap dengan kata2..mungkin pd sape2 yang rapat dengan aku, mungkin mengerti liku2 hidup yang pernah aku lalui..& jika hati ini boleh dipamerkan akan aku perlihatkan kesedihan aku ini..terlalu sedih..amat sedih..
aku tak tahu sama ada ini adalah takdir yang sudah tersurat sejak dari azali lagi @ pun hanya kebetulan semata2..
namun aku masih tidak mengerti kenapa aku yang sering di duga & di uji..apakah aku tidak berhak untuk hidup gembira & bahagia..??..tiada sape yang tahu...
hanya Tuhan yang maha mengetahui..kerana Dia yang telah mencipta aku..
jauh di sudut hati ni, aku sudah penat di duga & di uji..terlalu berat untuk aku, insan yang kerdil lagi hina ini tanggung segala ujian yang diberikan..namun aku pasrah..& sentiasa berdoa agar 1 hari nanti Tuhan memberikan kegembiraan & kebahagiaan kepada aku..huhuhuhuhu..
hari ni aku hampir excident ketika balik lunch dari tempat keje..tah macamne boleh hampir terlanggar motorsikal yang sedang bergerak laju..nasib baik tak excident..kalau tak dah tentu patah riuk aku..hehehehe..tah la aku pun tak tahu macamne boleh jadi macam ni..yang pasti ketika aku sedang membawa motor tadi, fikiran aku tidak lagi di jalan raya..tah melayang ke mana..sedar2 bro tu cuba mengelak dari terlanggar aku..sori bro...salah aku..hehehehehe..
petang tadi pulak aku terus di uji & di duga, masa nak balik dari keje, tayar motor aku pulak pecah..adushhh..!!!..nangis lagi hati aku...terpaksa la aku bawak slow2 cari kedai motor..tapi hampa..tak jumpa langsung..last2 nyer aku call ayah aku..ayah aku tolong carikan kedai motor untuk aku..akhirnyer settle gak masalah..sampai rumah aku terus solat & makan..lapar giler perut aku...sambil2 tu layan 'baby boy'..terhibur jugak hati aku melayan kerenah si kecil ni..huhuhuhu...malam ni terasa mcam nk YM tapi malas pulak..tak mood..sori kenkawan...
adios..!!!
jumpa lagi next entry...
SaiF'4eveR
13 February 2009 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. zyrawky
    Jan 26, 2011, 11:47:00 AM

    hehe bagi aku la kan, syukur la tayar moto ko pancit...kalau x pancit, pasti ko akan 'terlayang" lagi masa bwk moto..kompem eksiden...

Post a Comment