twitter

fuyoo..!! nama aku dalam rekod..
percaya @ tak, itulah kenyataannyer...nama aku tercatat dalam rekod tempat aku keje sebagai pekerja paling lambat datang keje..heheheheheehe..mengikut rekod yang tercatat, aku berjaya mengumpul sebanyak 9 jam 45 minit masuk lambat..antara staff HK aku la yang memonopoli juara carta bulan lepas..huhuhuhu..dahsyat betol aku ni...bangga pun ada..(bengong sebenarnyer untuk berasa bangga dengan rekod itu)..hehehehehehehe..habis duit gaji aku kene potong..huhuhuhuhu..nasib baik tak cukup 24 jam, kalau tak dah sah2 aku kene tendang dari situ..huhuhuhuhuhu..
macamne aku tak menjuarai kategori itu, bayangkan sepanjang bulan lepas aku memang moody memanjang..nak datang keje pun malas..elok2 boleh datang awal aku gerak lambat dari rumah..dah la gerak lambat dari rumah, bawak motor pun mengalahkan kura2 berlari..kura2 pun boleh menang kalau berlumba dengan aku..ahakzahakzahakz..dah sampai tempat keje, aku duk kat basement belek rambut aku, duk mengadap cermin motor..tu belum lagi masuk aku berjalan naik tangga..kalau boleh lagi lambat sampai lagi bagus..tak sedar masa tu berjalan..& kalau ada kategori pekerja yang paling lambat buat keje pasti aku yang mengunggulinyer jugak...tapi nasib baik tak ada..hehehehehee..
semua ni bukan salah aku..salah la mood aku...asyik moody je..macam ayam berak kapur (entah betol ke tak peribahasa aku ni..bedal je lah..)..time mood tak baik, salah 1 gejalanyer macam ni lah..malas nak buat semua benda, semua keje, semua perkara..kalau buat pun, sebab terpaksa..dalam hati menyumpah seranah..sia2 kumpul bertan metrik dosa percuma..hehehehehehe..
tapi sekarang diri aku semakin pulih..cuma belum sepenuhnyer..kene la ambik masa untuk jadi seperti normal..bukan senang..sekali aku moody,sekali tu jugak la aku akan ambik masa untuk jadi seperti biasa..teruk betol aku ni...hahahahahahaha
nak menyesal pun tak guna sekarang ni..benda dah terjadi..nama aku pun dah tercatat dalam rekod tempat keje aku..dah tentu2 aku orang yang tersenarai dalam list pekerja yang bakal di buang..silap je sikit, pasti nama aku naik..nasib la...aku redha..huhuhuhuhuhu..
kita tunggu & lihat je la nanti...
salam...
SaiF'4eveR
23 February 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment