twitter

fuh..!! penat..!! penat fizikal & otak hari ni..
pagi ni tak bersemangat langsung nak pergi keje..dalam malas2 tu bangun jugak tapi lewat sikit dari biasa..lepas solat,sarapan, terus p keje..malasnyer tapi atas nama rezeki aku gagahkan jugak la diri ni..aku saje bawa motor slow..lambat sikit sampai..hehehehehe..
kat tempat keje suasana lain..aku jadi pendiam..bercakap bila perlu..semua staff pelik & sedikit banyak mempengaruhi dorang semua..habis 1 department nampak stress..sian dorang semua..sori la beb..aku tak ada mood..
hari ni bengang tahap cipan..1st, masa wat bilik S (sila baca di bawah jika nak tahu maksud S)..sinki bilik dia tersumbat..ada ke patut suruh aku yang baiki..bukan keje aku..tu keje maintenance..bila aku nak call maintenance S suruh aku jugak yang buat..sial betol..!!..nak tak nak aku buat la jugak..nasib baiklah saluran air sinki ni jenis bentuk bekas..so bolehlah bukak bahagian bekas bawah tu..bukak2 je terus tersembur semua sampah yang tersumbat..bodoh..!!.. mana tak tersumbat dah semua benda dibuang dalam sinki tu..memang bodoh..!!..dah tu aku jugak yang kene bersihkan lantai bilik air dia..geli aku..memang bengang betol aku dengan S tu..
tu 1 hal, yang lagi 1 kes ni memang buat aku bengang tahap cipan gaban..kene kemas bilik unexpected check out..jahanam punya guest..yang F/O pn 1 bukan nak bagitau awal2..aku dah simpan troli baru nak inform..lagi pun bilik tu aku dah kemas pagi tadi, ni nak kene kemas kali kedua..memang sial..!!..bilik kalau bersih tak apa..ni bilik macam puaka niayang rapik...bengang giler aku..suke tak suke aku kemas la jugak..tapi muka aku jangan cakap la..lebih masam dari cuka..huhuhuhuhu...
balik aku kene ambik kakak aku..hari ni parents aku p taiping..melawat saudara sakit..
ush..!!..perut aku bunyi lagi...dari tadi asyik mengalunkan lagu dangdut..lapar sangat...
tengahari tadi tak sempat nak makan..pagi tadi juz breakfast secawan milo dengan sesudu nasi goreng je..patut la lapar giler..huhuhuhu..ni semua guest punyer pasal sampai aku lupa nak makan..
eerrmmm..aku rasa cukup setakat ni je lah..nak mandi,solat & nak cari something yang boleh mengenyangkan..tak tahan dah ni...jumpa lagi untuk next entry...
adios..!!
*S-Sundal malam (faham2 sendiri la..)
SaiF'4eveR
11 February 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment